пятница, 15 мая 2020 г.

Година спілкування. 15 травня – Міжнародний день сім'ї.


Година спілкування «Моя сім’я -  моє багатство»
 Мета. Вчити учнів шанувати й поважати своїх батьків; формувати в них почуття обов'язку перед батьками. Виховувати в учнів почуття любові, поваги до своїх рідних, бажання спілкуватися з ними, приносити їм радість.
Епіграф:
 Дерево не може жити без коріння, а людина - без сім'ї.
Народна мудрість.
                            Перебіг години спілкування:
І. Організаційний момент 
Добрий день, шановні шестикласники. Бажаю вам гарного настрою , позитивних емоцій, міцного здоров'я.
ІІ. Оголошення теми, мети виховного заходу
Прочитайте, будь ласка, легенду. 
Мільйони років тому, коли Земля була ще зовсім юною, зустрілися двоє: чоловік і жінка. Вони покохали одне одного і вирішили жити разом. Це були – Адам і Єва. 
Ніч. Тиша.
В тихім шелесті трав
Адам у Єви запитав:
— Кохана, люба, мила, чарівна,
Скажи мені, єдина,
Хто буде дарувать життя,
А потім доглядать дитя?
—  Я.
— Варити, прати, прибирати,
Сімейне вогнище оберігати?
— Я.
— Постійно радість дарувати,
Усіх теплом обігрівати?
— Я.
А ти, мій милий, неповторний,
Скажи мені, єдиний,
Хто буде рід наш берегти,
І множить покоління?
— Я.
— Хто дбатиме усе життя
Про щасливе майбуття?
— Я.
— Дітей навчати лиш добра,
І боронити від лиха й зла?
— Я.
— Кохати буде до забуття
І поруч буде все життя?
— Я.
І так сім раз
Звучало я, я, я.
Ось так створилась  сім’я.
Сім’я! Яке красиве слово! Сім’я, як гріє душу! Воно нагадує ніжний голос мами, дбайливу суворість батька. Сім’я – це святиня людського духу, благородних почуттів: кохання, любові, вірності та піклування.
Отже, сьогодні мова буде йти про сім’ю, і темою нашої години спілкування буде  «Моя сім’я, моє багатство». 
Епіграфом до нашого уроку буде народна мудрість: «Дерево не може жити без коріння, а людина – без сім’ї»
Ми вже чули, що слово «сім’я» можна поділити на два слова – «сім» і «Я». І тоді воно  каже нам: «Сім’я – це семеро таких же, як я». 
 Говорять, що число сім – магічне. Мабуть це і справді так. Бо у світі багато чого позначено числом сім. 
—         сім днів у тижні;
—          сім раз відміряй, а раз відріж – каже народна мудрість;
—         а ще є сім чудес світу;
—         а ще від щастя людина буває на сьомому небі;
—         і книга за сімома печатями є;
—         найкраще запам’ятовується те, що повторюється сім разів!
        сім кольорів веселки 
Ці кольори утворюють веселковий міст на все небо і по ньому хочеться пробігтися, бо він неодмінно приведе у чарівну казку.
І, мабуть, ще багато чогось іншого позначається числом сім. Саме тому воно і є магічним. А чому б і ні?
Пропоную вам прийняти участь у грі - розминці «Сім’я – яка вона» Підберіть сім прикметників до слова сім’я

«Я + Я+ Я» = щаслива, дружна, надійна, вірна, творча, щедра, весела СІМ’Я»

Словничок:
Сім’я —  це група людей, яка складається із чоловіка, жінки, дітей та інших близьких родичів, які живуть разом під одним дахом. 
«Сім’я» має відношення до «семені» та продовження роду, тобто народження і виховання дітей, яке традиційно вважається основним призначенням створення сім’ї 
 Родина – це група людей, що складається з батьків, дітей, внуків і близьких родичів. 
Слово «родина» походить від кореня «род», «рід», що говорить саме за себе. Родина була і залишається хранителькою духовних цінностей, родинних традицій, культури та історичної спадкоємності поколінь, чинником стабільності і розвитку.
І завдання «Скласти прислів’я»
У дитини заболить пальчик, а в матері серце. 
Все купиш, лише тата й мами — ні

Який дуб – такий тин, який батько – такий син
ІІ завдання  «Склади слово»
Із поданих букв складіть слова на тему «Сім’я».
Р Д О А И Я І М Б С Т Н  (родина, рід, сім’я, баба, рідня, мама, син, доня, дід, тато).
Фізкультхвилинка.
Запорукою сімейного щастя є також здоров'я кожного члена родини, а особливо дітей. Давайте також приділимо увагу нашому фізичному здоров'ю.
Уявімо, що ми-дерево, яке в українській культурі є символом роду. Підніміть руки догори і відчуйте, як по них від ніг поступає енергія. Наші ноги ніби наші пращури, міцні та сильні. Права рука-чоловіки в нашому роді, ліва-жінки, а пальчики-це продовження нашого роду-дітки. Іноді наше дерево хитають життєві проблеми. 
Сильний вітер до землі 
гне дерева молоді, (присідають)
А вони ростуть, міцніють (піднімаються)
Вгору тягнуться, радіють. (встають навшпиньки, руки тягнуть вгору)
 Для вирішення всіх негараздів необхідно триматися разом , міцно . Тоді над  нашею родиною буде сяяти яскраве світле сонечко.
ІV завдання. Міні - Проект «Щаслива родина»
Основа сімейних стосунків – є любов і щастя. Ми звичайно мріємо про те ,щоб наші рідні були здорові, щоб був мир і затишок у наших оселях. Але інколи нам для щастя достатньо маленької дрібнички. Давайте зараз створимо макет щасливої родини. Намалюйте  квіточку, на якій ви напишете секрети щасливої родини. (Обов'язково скиньте мені фото вашої квітки). І ми разом  створимо  макет  щасливої родини. 
Пам'ятайте! Сім'я - це дім, де тебе завжди чекають найдорожчі люди - батьки. Тож запам'ятайте назавжди слова, що звучать, як заповіт.
Щиро дякую вам   за те, що , хоч і дистанційно, але  взяли участь у  виховній годині.  Бажаю  всім любові від батьків, поваги від дітей, а щастя й здоров’я від Бога.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Самоосвіта