Дистанційне навчання - 6 клас

16.03.2020 р.
Українська література.
Читати  повість Я. Стельмаха "Митькозавр з Юрківки,або Химера лісового озера".
 В зошити виписати цитатну характеристику героїв. Намалювати ілюстрацію до твору.

16.03.2020 р. 
Українська мова.
Не з прикметниками. Вивчити правило с.150 , виконати вправи 393, 394, 397.
Написання -н- і -нн- у прикметниках. Вивчити правило с.152, вправи 404,406,407.

Всі завдання з української мови та літератури виконуємо в окремих зошитах для дистанційного навчання!

20.03.2020 р. 
Музичне мистецтво.
Тема"Квартет". Вивчити новий матеріал про квартет, с.160-163.
Поняття "квартет" записати в зошити. Також виконати  письмово  завдання (с.164).
Прослухати  такі твори: Б. Лятошинський. Квартет   2 для двох скрипок, альта та віолончелі;
Й. Штраус. Полька "Грім і блискавка".



30.03.2020 р.
Українська література: повторити теоретичні відомості про пригодницький твір та повість, чим вони відрізняються; виписати шість прислів'їв про дружбу в зошити; придумати власне закінчення  до твору Я. Стельмаха"Митькозавр з Юрківки..."
                                                     
Українська мова. Тема "Написання складних прикметників разом і через дефіс".
Вивчити правило с.154-155, виконати вправи 411,413,416.


31.03.2020 р.

 Українська мова.Тема. Написання прізвищ прикметникової форми. Вивчити правило с.157 - 158, виконати вправи 422,423. Повторіть матеріал з теми "Прикметник", бо на наступний урок контрольна робота.


01.04.2020 р. 

Українська література.Тема. Леся Воронина - сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей.Фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності."Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку  9". Виписати в зошит с.195  поняття сюжет, вивчити його, а також із яких  елементів складається сюжет. Прочитати на с.194 про Лесю Воронину, найважливіші факти записати в зошити.

02.04.2020 р.
 Українська мова. Контрольна робота № 6. Прикметник. Тестові завдання і відповіді. Виконуйте контрольну роботу, фотографуйте і  відправляйте мені особисто  результати. Успіхів вам!

Контрольна робота № 6. Прикметник. Тестові завдання і відповіді.
1. Повнозначна частина мови, яка виражає ознаку або властивість предмета, називається:
а) іменником;
б) прикметником;
в) числівником;
г) займенником.
2. Запишіть п'ять прикладів прикметників.
3. Виділіть рядок, у якому всі слова - прикметники.
а) Столик, широкий, далекий, зроблений;
б) денний, ясен, красен, ясень;
в) близький, жорстокий, салатовий, міський;
г) великий, цегляний, колючий, прив'ялить.
4. Запишіть п'ять якісних прикметників.
5. Позначте рядок, у якому всі слова — відносні прикметники.
а) Кислий, вовняний, мамина, вечірня;
б) міський, полтавський, шкільний, лісовий;
в) дерев'яний, ясний, батьківський, солов'їний;
г) літній, вечірній, молочний, білий.
6. Запишіть п'ять присвійних прикметників.
7. Виділіть речення, у якому прикметник виступає присудком.
а) Ой високо в яснім небі сонце стало (Леся Українка).
б) Знов я юний-юний і веселий знов (В. Сосюра).
в) Реве та стогне Дніпр широкий (Т. Шевченко).
г) Садок вишневий коло хати, хрущі над вишнями гудуть (Т. Шевченко).
8. Складіть і запишіть речення, у якому прикметник виступав би означенням.
9. Які ступені порівняння мають прикметники?
а) Простий і складний;
б) вищий і найвищий;
в) якісний і відносний;
г) повний і короткий.
10. Утворіть   ступені   порівняння   від   прикметників   легкий, довгий.
11. Виділіть рядок, у якому всі слова — прикметники м'якої групи.
а) Правильні, зимні, суботні, древні;
б) торішні, західні, присутні, могутні;
в) художні, ближні, середні, нижні;
г) братні, вологі, терпкі, достатні.
12. Провідміняйте прикметники пізній, крихкий

03.04.2020 р.
 Українська мова. Тема. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.Опрацювати матеріал підручника с.164 про числівник, виконати  вправи 433, 434, 436.


 Музичне мистецтво. Тема.Жанрова  палітра симфонічної музики. Слухати Л. Бетховена. Симфонію 51 ч.  Також прослухати пісню А. Мігай "Козацька пісня", намалювати малюнок та зобразити настрій пісні в кольорі

06.04.2020 р.
 Українська мова.Кількісні числівники. Вивчити таблицю с.168, опрацювати додатковий матеріал про кількісні числівники с.168  -169. Виконати  вправи 440,446,447.



     Увага! Вже сьогодні, 6 квітня 2020 року, на YouTube-каналі МОН, а також ще на 15 телеканалах та       медіаресурсах о 10:00 розпочнеться трансляція уроків для учнів 5-11 класів на карантині.

06.04.2020 р.

 Українська література. 
Тема. Леся Воронина.  "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку  9".
Клим Джура -  рятівник світу. Його друзі й вороги. Читати повість с.196 - 201 та дати відповідь на питання с.200. 5 питання виконати письмово.

07.04.2020 р.
Українська мова. Тема. Числівники за будовою. Опрацювати табл.  с.167 та вивчити її; виконати  вправи 437, 438. Написати словниковий диктант "Числівники за  будовою" (12 слів).


08.04.2020 р.
Українська література.
Тема. Леся Воронина " Таємне товариство боягузів, або засіб  від переляку  9".
Сьогодні дочитуйте твір. Складіть сенкан "Клим Джура", напишіть листа головному героєві повісті.

10.04.2020 р.
Українська мова. Тема. Узгодження числівників з іменниками.
Опрацювати матеріал підручника с.182, виконати вправу 487, 489.

10.04.2020 р.
Музичне мистецтво. Тема. Зустріч з увертюрою.
 Слухати: Г. Свиридов. Оркестрова увертюра до фільму "Час, уперед!". В. Дашкевич. Увертюра до фільму "Шерлок Холмс та Доктор Ватсон".
Підготувати повідомлення "Історія розвитку увертюри".


13.04.2020 р. 
Українська мова. Тема. Відмінювання  кількісних числівників. Вивчити правило с. 172 - 173, провідміняйте числівники ( впр. 454) та відредагуйте речення ( впр.462).


Українська  література. 
Тема.Леся Воронина. " Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку  9". Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини. Виконайте завдання: письмово схарактеризуйте стосунки між  членами родини: а) Климком і бабусею; б) Климком і батьками. Створіть родинне дерево Клима Джури.  Повторіть  твори В. Нестайка, Я. Стельмаха, Лесі Ворониної, бо 15.04 контрольний твір.

14.04.2020 р.
Українська мова. Тема. Відмінювання порядкових числівників. Тема складна, тому уважно передивіться відео. Вивчити правило с.176 - 177, виконати вправи 478, 479.



15.04.2020 р. 

Українська література. 
Контрольна робота  5.
 Твір. Пригоди і романтика ( твори в. Нестайка, Я. Стельмаха, Лесі Ворониної).
У зошити для дистанційного навчання записуєте: П'ятнадцяте квітня.
Контрольна робота 5. Твір " Дитинство - чарівний світ пригод і романтики"( за повістю   Тореадори  з Васюківки" Всеволода Нестайка або за повістю  "Митькозавр з   Юрківки, або Химера лісового озера" Ярослава Стельмаха).  Оберіть тему, перечитайте ще раз окремі фрагменти повісті, яку обрали.  Обов'язково осмисліть добре тему майбутнього твору, складіть план.  Успіхів !
                                                                 17.04.2020 р.

Українська мова.
Тема. Написання разом порядкових числівників з - тисячний. Запам"ятайте правило та виконайте завдання, користуючись посиланням: https://kravchenkoao.blogspot.com/p/6.html

Музичне мистецтво. Тема.Концерт для друга.Переглянувши презентацію, ви дізнаєтесь, що таке концерт, скільки існує видів концертів.Слухати: К. Сенс - Санс. Концерт № 2 для ф - но з оркестром ІІІ ч. Виконайте, будь ласка, творче завдання(презентація, 14 слайд).

Презентація "Концерт для друга"

21.04.2020 р.

Українська мова. Тема. Правильне вживання  числівників на позначення дат і часу. Передивіться уважно урок,  виконайте вправу 483( письмово).
Також на с. 180 є схема розбору числівника як частини мови .  Вивчіть послідовність розбору .Два числівники розберіть за схемою (усно).



24.04.2020 р. 
Музичне мистецтво.  
Симфонічні варіації.  Ознайомтеся із презентацією, перегляньте відео. Дайте відповідь на питання: " Які ви знаєте характерні ознаки симфонічної варіації?"  Прослухати пісню О. Злотника "Цвіт землі".  Розгляньте  ілюстрації на с. 182). Яка з них, на твою думку, найповніше
розкриває зміст пісні?
За допомогою поданих слів вислов своє ставлення до квітучої землі: співаю, пролітають, квіточки, сяють, птахи, пісні, збираю, наче зорі та ін.



Презентація


27.04.2020 р.

Українська література. Тема. Леонід Глібов. "Щука". Визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника.Складіть хронологічну таблицю в зошити "Леонід Глібов". Прочитайте  (с.217), чим відрізняється гумор від сатири. Виразно читати байку "Щука"; звернути увагу, яку байка має будову(оповідь і мораль). Дайте усно відповіді на питання с.219


Українська мова. Тема. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.Вивчити, що таке займенник , ознаки займенника (с. 190). Прочитайте уважно текст "Дивовижні прізвища", знайдіть займенники, складіть із будь - якими трьома речення.

28.04.2020 р. 

Українська мова. Тема. Розряди займенників. За значенням і граматичними ознаками займенники поділяють на дев"ять  розрядів. Вивчити таблицю  с. 191. Складіть і  запишіть твір - опис  "Хай весна приносить щастя в кожну хату", використовуючи займенники. Розгляньте репродукцію картини І. Сколоздра. Це буде підказкою для написання твору (с.192).

29.04.2020 р.
 Українська література. Тема.Леонід Глібов. "Муха і Бджола", "Жаба і Віл". Алегоричні образи.Сьогодні пригадуємо, що таке алегорія, байка. Вчимося виразно читати байки "Муха і Бджола", "Жаба і Віл".  Виконайте  тестові завдання за посиланням:


30.04.2020 р.
Українська мова. Тема. Розвиток мовлення № 21. Контрольний письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі"Що я роблю для здійснення своєї мрії", з використанням займенників, що належать до різних розрядів.  Перед написанням твору скористайтеся  слайдами - підказками.

Як підготуватися до написання твору-роздуму
1. Сформулюйте тезу, яка буде виражати вашу згоду або незгоду (антитезу) з положенням, яке потрібно довести.
2. Доберіть аргументи, які будуть доводити вашу тезу (антитезу). Для цього можна використати:
  • особистий досвід; досвід інших людей (за їхніми розповідями);
  • тексти з книжок, журналів, газет;
  • довідкову літературу;
  • радіо- та телепередачі;
  • матеріали інтернету (але будьте обережні).
3. Аргументи мають бути переконливими (побудованими на логічності та послідовності їх мовленнєвої презентації), доречними, конкретними та різноманітними:
  • факти з історії та життя відомих історичних осіб, які є частиною загального історичного досвіду людства і мають велике значення для переконання;
  • приклади з художньої літератури збагачують розповідь, підсилюють авторську позицію і характеризують автора твору як вдумливого читача, обізнаного у світовій (або національній) літературі
4. Дайте назву вашому майбутньому твору (якщо вона вам не запропонована). 5. Складіть план твору. 6. Подумайте над мовленнєвими засобами, які потрібно використати, щоб ваше висловлювання було послідовним, аргументованим, емоційним і цікавим.
Висновок
Розмірковуючи про те, як правильно писати твір-роздум, не варто забувати про спосіб написання висновку. Тут повинні бути зроблені висновки та підбито підсумки роздумів.
Перед написанням твору зверніть увагу, що таке роздум, його структуру. Також повторіть ознаки художнього стилю, види речень за метою висловлювання. Не забувайте, що у творі маєте використати займенники. Пишіть твір і скидайте на перевірку. Успіхів!

04.05.2020 р.
Українська література. Тема. Степан Руданський. "Добре торгувалось". Співомовки С. Руданського - унікальне явище у світовому письменстві.                                                             Ознайомтеся з біографічними відомостями С. Руданського. Запишіть в зошити визначення: співомовка, гумореска. Чим вони відрізняються та подібні. Виразно прочитайте співомовку "Добре торгувалось".   Подумайте, чи були у вашому житті подібні випадки; пригадайте їх і складіть усну розповідь у формі гумористичного оповідання, анекдоту чи співомовки, а можливо, й байки. Скидайте роботи на перевірку.

Українська мова. Тема. Особові займенники , їх відмінювання.  Приставний н у формах особових займенників. Ознайомтеся із правилами с. 194 - 195. Виконайте вправу 508, 511. Подивіться обов"язково відео, користуючись посиланням:  

05.05.2020 р. 


Українська мова. Тема. Зворотний займенник себе, його відмінювання. Присвійні займенники. Вивчити правило с.205, виконайте вправу 539,542.   
Подивіться обов"язково відео про зворотні займенники: 

06.05.2020  р.
Українська література. Тема.Степан Руданський. "Запорожці у короля". 
Висміювання моральних вад,негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння посміятися над власною безпорадністю, вміння відстояти свою гідність. Прослухати текст за посиланням  
https://bit.ly/2ykH2ze
переглянути мультфільм про козаків 
https://bit.ly/2SuorYA
Виразно читаємо "Добре торгувалось" С. Руданського, відповідаємо на питання с.225 (усно).

08.05.2020 р. 
 Музичне мистецтво. Тема. Українська симфонічна поема.  Слухати твори: Н. Шульман. Фантазії  на теми пісень Великої Вітчизняної війни. В. Баснер "На безіменній висоті".  Знати: характерні ознаки симфонічної поеми. 

Українська мова. тема. Вказівні й означальні займенники, їх відмінювання.Вивчити правило С.207 - 209, виконати вправи  547, 551.Обов"язково подивіться уважно відео.

12.05.2020 р. 
Українська мова. Тема. Приставний н у формах вказівних займенників. Сьогодні ми продовжуємо тему про вказівні  займенники.  
Подивіться  презентацію https://vseosvita.ua/library/prezentacia-vkazivni-zajmenniki-262998.html  
Складіть два речення із означальними займенниками та три речення із вказівними. В одному реченні (на вибір) підкресліть головні та другорядні члени речення.

13.05.2020 р. 
Українська  література. Тема. Павло Глазовий. «Найважча роль». Іронічно – пародійна спрямованість  гумористичних і  сатиричних творів.
1. Прослухати аудіозапис гуморески «Найважча роль»

https://www.youtube.com/watch?v=oa6BGqGR9AE

2. Виразно читати гуморески с.230 – 231. Відповідати на питання с.231,  особливо звернути увагу на 6 питання. Намалювати ілюстрацію до твору.

14.05.2020 р.
Українська мова. Тема. Розвиток мовлення № 23.
Есе світоглядного змісту "Кого можна назвати патріотом рідної землі". 
Подивіться уважно відео.
 15.05.2020 р.
Українська мова. Тема. Питальні й відносні займенники. Вивчити правило с. 198, виконати вправи 518, 519.
 Музичне мистецтво. Тема. Симфонічна сюїта.  Слухати: М. Римський-Корсаков. Симфонічна сюїта "Шехеразада" (фрагменти).
Музичний словничок
Сюїта (франц. suite) — циклічний інструментальний твір, що складається з кількох контрастних частин, об'єднаних   тематично.
Термін   «сюїта» був уведений у другій половині XVII століття французькими композиторами. Барокова сюїта   складалася   з   чотирьох   частин — алеманди, куранти, сарабанди   і   жиги. Пізніше   в   сюїту   вводилися   й   інші   танці, зокрема   менует, гавот, пасп'є та буре. Німецькі   композитори нерідко ставили на початок сюїти увертюру. Найвідомішим автором барокових сюїт можна вважати Й.С. Баха, який написав цикли сюїт для клавіру — англійських, французьких та партит, а також багато сюїт для віолончелі, скрипки та флейти.
Із   початком класичної епохи у другій половині XVIII   століття   жанр   сюїти почали вважати старомодним і його витіснили симфонія та інструментальні концерти. У XIX столітті жанр сюїти відродився, однак   цей   термін   мав  інший   зміст — сюїтами   називали   інструментальні   збірки    фрагментів з більших опусів, наприклад, опер чи балетів, або ж послідовності невеличких п'єс, об'єднаних тематично.
У творчості українських композиторів можна відзначити сюїти: для фортепіано — М. Лисенка, В. Барв;нського, Н. Нижанківського;  для   струнного оркестру — М. Скорика; симфонічні — «Балетна сюїта» А. Рудницького, сюїта «Пам'яті Лесі Українки» А. Штогаренка та ін.

Послухайте сюїту  і за допомогою фарб спробуйте  зобразити   головних героїв твору та образ моря. Доберіть кольори, які найкраще передають красу музики  та   арабського   мистецтва.

Розучуємо та вивчаємо пісню Н. Май «Пісня про Україну».

18.05.2020 р.

Українська література. Тема. Павло Глазовий. "Заморські гості", "Похвала". Викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.
Перегляньте презентацію   https://vseosvita.ua/library/pavlo-glazovij-zamorski-gosti-pohvala-vikrivalna-spramovanist-gumoristicnih-i-satiricnih-tvoriv-272267.html
Виразно читати гумористичні твори на с.232 - 233. Знати: чим відрізняється гумор від сатири.

Українська мова. Тема. Заперечні й неозначені займенники.  Опрацювати та вивчити  правило с. 201 - 202. Особливо зверніть увагу на таблицю "Правопис  заперечних займенників". Виконайте вправи 529, 531.

19.05.2020 р.
Українська мова. Тема. Контрольний диктант за ІІ семестр.

 Записуємо: Дев"ятнадцяте  травня. Контрольний  диктант за ІІ семестр.  Лелеки. Пишіть охайно, розбірливо. Перевіряйте та скидайте на перевірку.

20.05.2020 р.
Українська література. Тема. Контрольна робота № 6. Гумористичні твори. Тестування. 1.    У байці Л.Глібова «Щука» розповідається про щуку, яка:
допомагає усім мешканцям водоймища та користується повагою тварин;
одного заїла в смерть, другого обідрала;
товаришує з суддями, тому є безкарною.
2. Мораль байки Л.Глібова «Муха і Бджола»:
паразитичне існування;
взаємодопомога двох друзів;
конфлікт добра і зла.
3. Мораль байки Л,Глібова «Жаба і Віл»?
треба бути тим, ким вродився;
треба себе вдосконалювати;
треба намагатися стати схожим на інших.
4. Алегорія характерна для:
співомовки;
гуморески;
байки.
5. У співомовці С.Руданського «Добре торгувалось», чоловік хоче купити:
масло;
дьоготь;
сіль.
6. У співомовці С.Руданського «Запорожці у короля» розповідається про козаків, у яких:
вуса позакручувались;
животи розболілись;
чуби закрутились.
7. Навмисно порушений порядок слів – це:
анафора;
метафора;
інверсія.
8. У гуморесці П.Глазового «Найважча роль», мати вихваляється, що :
син став режисером театру;
що син запросив її на свою прем’єру до театру;
що сину дісталася одна з найголовніших і найважчих ролей.
9. У гуморесці «Похвала» П.Глазового. муха потрапила до пастки павука, бо:
він дуже її розхвалював, робив компліменти;
бо павук тихенько та проворно підкрався до неї;
бо павук поклав у свої сіті їжу, яка приманила наївну муху.
10. Що відповів сержант гостям із Канади? (за гуморескою П.Глазового «Заморські гості»)?
що усі українці спілкуються рідною мовою;;
що тільки «наша шпана» говорить українською;
що «наша шпана» українською не говорить.
11. Співомовка – це… Наведіть приклад.       
Скидайте роботи на перевірку.

Українська мова .Тема. Написання займенників із прийменниками окремо.
Подивіться відео   

Виконайте тестові завдання с.214 - 215. Готуйтеся до контрольної роботи з теми "Займенник".

25.05.2020 р. 
Українська мова. Тема. Контрольна робота  № 8. Займенник. Тести і завдання.   Виконайте завдання, скидайте фото виконаної роботи на перевірку.   Записуємо в зошити дату. Двадцять п"яте травня.

Контрольна робота № 7 . Займенник.  Тести і завдання.
1. Зворотний займенник себе вказує на відношення до діючої особи. Він не має форми:
а) знахідного відмінку;
б) називного відмінка;
в) місцевого відмінку.

2. Додаванням часток  аби-, де-, -сь, будь-, -небудь, казна-, хтозна- до питальних займенників утворюються:
а) означені займенники;
б) неозначені займенники;
в) заперечні займенники.

3. За значенням граматичними ознаками займенники поділяються на:
а) шість розрядів;
б) дев’ять розрядів;
в) сім розрядів.

4. Окремо з ні пишуться такі заперечні займенники:
а) ні/хто, ні/чим, ні/якому, ні/чийому;
б) ні/про/що, ні/перед/чим, ні/від/кого, ні/до/якого;
в) ні/чим, ні/кому, ні/якому, ні/кого.

5. Визначити рядок, у якому всі займенники відмінюються, як прикметники:
а) котрий, твій, я, інший;
б) себе, хтось, вони, ніхто;
в) цей, мій, самий, той.

6. Визначити рядок, у якому всі займенники пишуться через дефіс:
а) ні/хто, казна/який, аби/який, де/що;
б) аби/хто, будь/чий, котрий/сь, де/хто;
в) казна/що, будь/який, хтозна/що, невідь/який.



7. Визначити речення, у якому немає займенників:
а) У всякім подвір’ї – свої повір’я (Нар. творчість).
б) Хвилина годину береже (Нар. творчість).
в) Хороший товар сам себе хвалить (Нар. творчість).

8. Визначити рядок, у якому всі займенники відмінюються, як приметники
твердої групи:
а) їхній, який, ніякий.
б) я, воно, що.
в) всякий, інший, жодний.
9. За родами, числами, відмінками відмінюються займенники:
а) особові;
б) неозначені і заперечні;
в) присвійні, вказівні, означальні.

10. Займенники я, ти, він, вона, воно, ми, ви, вони є:
а) вказівними;
б) означальними;
в) особовими.

 11. Якому рядку всі займенники вказівні:
а) ця, якою, чиїх, ніякі;
б) цій, те, таку, тим;                                                               
в) кожному, твоєму, мій, їхнього.

12. Складіть речення із  зворотним займенником. Підкресліть головні члени речення.


Українська література. Тема.Твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільше зацікавлення.
Підсумкові питання з літератури «Твори, які ми вивчали впродовж року». Дайте правильні відповіді, фото  виконаної роботи скидайте на перевірку! Можна також:  малюнок до улюбленого твору,презентацію, лист - побажання у довільній формі  та інше.
1. Головні герої трилогії В. Нестайка “Тореадори з Васюківки”.
2. Як звали діда з твору Я. Стельмаха ”Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера”, який потрапив до ями замість чудовиська?
3. З яким містом пов'язане майже все життя С. Руданського, де були написані всі основні його твори?
4. На якій посаді перебувала Лисиця під час судового процесу над Щукою (Л. Глібов “Щука”)?
5. Що засуджує Л. Глібов у байці “Муха й Бджола”?
6. Хто з героїв твору Я. Стельмаха “Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера” вкрав тромбон у дядька Гната, а потім повернув через два дні?
7. Прізвище автора твору “Найважча роль”.
8. В основі поеми Миколи Вороного “Євшан-зілля” лежить розповідь із літопису...
9. Висновок байки.
10. Леся Українка — це псевдонім...
11. Автори державного гімну “Ще не вмерла Україна".
12. Засновник книгодрукування в Україні, головний герой повісті О. Іваненко.
13. Туга за Батьківщиною звучить у поезії Т. Шевченка...
14. “Боягуз, котрий переміг страх, — найсильніша людина у світі!” — ці слова належать авторові повісті...
15. Що забрав Толик після смерті хлопчика у Федькової матері?
16. Хто є автором казок-притч, які розказують шакал і консервна бляшанка?

26.05.2020 р. 
Українська мова. Тема. Лексикологія.  Перегляньте відео, повторіть весь матеріал  з теми "Лексикологія". Виконайте  усно  завдання (останній слайд).
https://www.youtube.com/watch?v=ZIw2LKEd0Ig
Шановні шестикласники! Чекаю на ваші контрольні роботи з української мови та літератури, хто ще не здав!

27.05.2020 р.
Українська література. Рекомендована література для читання влітку.
      Шановний друже!   За літо тобі потрібно не тільки відпочити, а й підготуватися до наступного навчального року. Якщо під час навчання часу на читання катастрофічно не вистачає, то влітку вільного часу – цілком достатньо. Тому ознайомтеся  із  списком   літератури для обов’язкового читання.
Гарного відпочинку та цікавого читання!

Список творів із української літератури для 7 класу
Іван Франко. «Захар Беркут»;
Андрій Чайковський. «За сестрою»;
Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді летять»;
Григір Тютюнник. «Климко»;
Олекса Стороженко. «Скарб»;
Богдан Лепкий. «Мишка»;
Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» або Степан Процюк. «Аргонавти»;
Любов Пономаренко. «Гер переможений»;
Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили».

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Самоосвіта