Дистанційне навчання - 7 клас

16.03.2020 р.
Музичне мистецтво.
Тема"Барди". Записати нове поняття в зошити та вивчити його с.140- 147. 
Працюємо над проектом"Звучить бардівська пісня". Слухати твори таких бардів: Б. Окуджави, Ю. Візбора, Е. Драча, М. Бурмаки.

30.03.2020 р.

Музичне мистецтво.
Звучить авторська бардівська пісня. 
Записуємо нове поняття в пісенник, с.149,читаємо інформацію про попередників авторської  пісні с.148 -151. Виконуємо завдання  на с.152- 153 письмово в зошитах. Скидайте, будь ласка, ваші проекти"Бардівська пісня".

 06.04.2020 р.

Музичне мистецтво. Тема. Мюзикл.
 Записати нове поняття мюзикл в пісенники, с.163. Вивчити спільні риси опери, оперети та мюзиклу, с.164. 
Переглянути відео сучасних мюзиклів, а особливо мюзикл "Ромео і Джульєтта" за мотивами твору В. Шекспіра. Його написав французький композитор, сценарист і актор Жерар Пресгурвік. 

13.04.2020 р. 
Музичне мистецтво. Тема. Телемюзикл. Записуємо в пісенники визначення "телемюзикл" , підручник (с.169). Слухати: М. Дунаєвський. Музика до фільму "Мері Поппінс, до  побачення" .Проаналізуйте цей  твір за таким планом:
1.Розкажіть про своє враження від пісень мюзиклу.
2.Які особливості жанру мюзиклу було помітно у творах?
    Також  слухаємо і  вивчаємо пісню  "Києве мій" муз. І. Шамо, сл. Д. Луценка .




                                                                        27.04.2020 р.

Музичне мистецтво. Тема. Рок -  опера. Слухати та дивитися музичні  фрагменти з рок - опери  О. Рибнікова "Юнона і Авось". Ознайомитися із історією розвитку жанру рок - опери (підручник с. 174). Після перегляду відео  проаналізуйте матеріал: 1) У чому особливість номерів рок - опери; 2)  Чим рок - опера подібна чи відмінна від опери та мюзиклу? 3. Про що розповідає історія рок - опери "Юнона і Авось"? 4. Розкажіть про гру акторів.  Також сьогодні ми слухаємо, потім співаємо пісню"Києве мій" І. Шамо.  Візьміть кольорові олівці та намалюйте малюнок "Мої враження  історією кохання з рок - опери "Юнона і Авось".



04.05.2020 р.

Музичне мистецтво. Тема. Електронна музика та інструменти.  Опрацюйте  матеріал с.182 - 185; запишіть нові поняття на с. 182 в пісенники.  виконайте тестові завдання. Розучуємо та співаємо пісню Н. Май "Спасибі вам, фронтовики".


18.05.2020 р. 
Музичне мистецтво. Тема. Жанри і напрямки сучасної електронної музики. Опрацюйте матеріал підручника с. 192 - 195. Слухати: Й. С. Бах. "Концерт для двох скрипок і оркестру". Й. С. Бах. "Бранденбурзький концерт № 2". Розучуємо і вивчаємо пісню М. Мозгового "Моя земля".  Підготуйте  проект  "Моя улюблена музика". Скидайте роботи на перевірку. 

25.05.2020 р.
Музичне мистецтво. 
Тестування з теми»Палітра музичних образів»

1. Що таке музичний образ?
а) це узагальнене віддзеркалення в музиці явищ дійсності та духовного світу людини;
б) це наспівність і мелодійність музичного твору, співацького голосу, виконання;
в) закінчена музична думка
2. Визначити характер, утілений у музичному образі арії Остапа з опери М.Лисенка «Тарас       Бульба»
               а) ліричний;
               б) трагічний;
               в) героїчний.

3. Балада – це

               а) пісня-гімн;
               б) пісня для великої групи виконавців;
               в) Пісня розповідного характеру
4.  Музичний стиль, що характеризується інтересом до внутрішнього світу людини та любовної лірики
                             а) Класицизм
               б) Романтизм;
               в) Барокко.
5. Характер, утілений у музичному образі пісні Наталки Полтавки з однойменної опери М.Лисенка
             а) Ліричний
           б) Драматичний
           в) Жартівливий

6. Образ, що втілений у баладі Ф.Шуберта «Лісовий цар»
а) Образ стрімкого бігу коня;
б)  Утілені всі перераховані образи;
в) Образ лісового царя.
7. Жанри, в яких Б. Фільц утілила образи-пейзажі мальовничих Карпат і Закарпаття
а) Симфонія
б)  Пісня
в) Новелета
8.  Романс Сергія Рахманінова, який вважають образом піднесених, радісних, торжествуючих почуттів
а) «Острівець»
б)  «Бузок»
в) «Весняні води»
9. Музичні образи увертюри «Егмонт» Л.Бетховена
а) Образи зіткнення, боротьби, перемоги;
б) Образи кохання, сподівання, очікування;
в) Образи весняного пробудження. Оновлення.

10. Що таке новелета
а) Лірико-розповідна(рідше драматична або жанрова) інструментальна п’єса;
б) Лірична пісня (рідше драматична або жанрова);
в) Симфонічна програмна п’єса.

11. Образ, що втілює пісня Т.Петриненка «Україна»
а) Патріотичний;
б) Ліричний;.
в) Героїчний

12.  Увертюра – це
а) Оркестровий вступ до опери, балету, кантати чи кінофільму;
б) Тричастинна симфонічна п’єса;
в) Одночастинна фортепіанна п’єса.
13. Форма, використана М.Равелем для симфонічної п’єси «Болеро»
а) Варіації;
б) Рондо;
в) Сонатна форма.

14. Засоби виразності, за рахунок яких здійснюється розвиток «Болеро»
а) Оркестровка, фактура, динаміка;
б) Лад, гармонія;
в) Темп, регістр.
15. Образ, що втілює в собі симфонічна п’єса М.Равеля «Болеро»
 а) Образ грандіозного масового танцю;
б) Героїчний образ;
в) Образ природи.

16. Сюїта – це …
а) цикл різнохарактерних інструментальних п’єс, об’єднаних спільним художнім задумом;
б) Збірка пісень однієї тематики;
в) Програма концертних номерів.

17. Склад інструментів, для якого написана сюїта «Карнавал тварин»
а) Скрипка, альт, віолончель
б) два фортепіано, струнний квартет, флейта, кларнет, ксилофон;
в) Арфа, фортепіано.

18. Рапсодія – це…
а) вокальний чи інструментальний твір вільної побудови, що складається з кількох різнохарактерних, контрастних епізодів, основаних на народних темах;
б) вокальний твір вільної побудови, що складається з кількох різнохарактерних, контрастних епізодів;
в) інструментальний твір чіткої побудови, що складається з двох різнохарактерних, контрастних епізодів, основаних на народних темах.

19. Назвіть автора пісні «Балада про мальви»
     а) О.Білаш;
    б) В.Івасюк;
    в) П.Майборода.

20.  Автора увертюри «Егмонт»
     а) П.Чайковський;
    б) Л.Бетховен;
    в) К.Сен-Санс.

Виконайте тести. Скидайте фото робіт на перевірку.
 Також скидайте проєкти, над якими працювали останнім часом: "Моя улюблена музика", "Сучасна танцювальна музика".Обов»язково!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Самоосвіта