Робота з батьками



Основні завдання батьківського комітету:
1. Налагодити тісний зв’язок школи з батьками .

2. Активізувати роботу батьківського комітету , щодо роз’яснення законодавства України з питань освіти

3. Добиватись впливу органів місцевого самоврядування на батьків, діти яких порушують Статут школи .

4. Аналізувати стан навчальних досягнень учнів і виявити причини байдужого ставлення батьків до навчання і виховання власних дітей.

5. Пропагувати педагогічні знання , що зумовлять підвищення педагогічної грамотності батьків.

6. Допомагати батькам в оволодінні системою умінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома

7. Впровадження форм роботи з сім’єю , що сприяє гуманізації взаємовідносин „педагоги – батьки”.

Батьки і вчителі повинні стати партнерами , активними співучасниками творчого процесу виховання учнів.
Функції роботи класного керівника з батьками.
  • Перша функція – ознайомлення батьків із змістом і методикою навчально-виховного процесу , що організовує школа , обумовлена необхідністю вироблення однакових вимог, загальних принципів, визначення мети і завдань виховання, добору його змісту й організаційних форм у сімейному вихованні й у навчально-виховному процесі школи.
  • Друга функція - психолого-педагогічна освіта батьків .
  • Третя функція - залучення батьків до спільної з дітьми діяльності :

• Участь у всіх формах позаурочної діяльності ( походи ,екскурсії,вечори, змагання, благоустрій школи).
• Участь батьків у підготовці загально шкільних традиційних форм роботи ( вечори-зустрічі випускників, свята Останнього дзвоника , спортивних змагань „Тато, мама, я – спортивна сімя” , родинних свят, виставок, тощо)
• Участь у профорієнтаційній роботі школи : екскурсії на виробництво, зустрічі з цікавими людьми ).
• Участь у роботі ради школи , ради профілактики правопорушень , піклувальній раді школи
• Надання матеріальної допомоги в реалізації різних шкільних і класних заходів через установлення зв’язку школи з підприємствами , фірмами.
  • Четверта функція – коректування процесу виховання в родинах окремих учнів:
• надання психолого-педагогічної допомоги в процесі сімейного виховання різних категорій учнів , зокрема обдарованих дітей ;

• надання психолого-педагогічної допомоги в розв’язанні складних сімейних проблем : підлітковий вік , профілактика формування шкідливих звичок , профілактика правопорушень;

• індивідуальна робота з неблагополучними родинами учнів ( ця робота здійснюється спільно із правоохоронними органами ).
  • П’ята функція – взаємодія батьків : із громадськими організаціями , батьківськими комітетами школи і класу , шкільними радами.
Форми взаємодії педагогів та батьків.
- батьківські збори ;
- батьківський лекторій «Університет педагогічних знань»
- тематичні конференції з обміну досвідом виховання дітей ;
- презентація досвіду родинного виховання у засобах масової інформації ;
- диспут, дискусія ;
- батьківський актив.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Самоосвіта